Velkommen, Gjest

HBK - TIL
(1 besøkende) (1) gjest
Gå til bunnenSide: 1
EMNE: HBK - TIL
HBK - TIL 9 måneder, 1 uke siden Karma: 22
Ingen kamp til helga, men den 26'ende kommer Tromsø til Aka.
Hva tror dere om kampen?
Bjørn Egil
Vi er i Tippeligaen 2012 :)
Administrator
graphgraph
Bruker frakoblet Klikk her for å se brukerens profil
Kjønn: Mann Sted: Hønefoss Fødselsdag: 10/23
Du må registrere deg og logge inn for å kunne skrive i forumet.

Sv:HBK - TIL 9 måneder, 1 uke siden Karma: 3
Tromsø har ikke vunnet noen bortekamp i årets serie, men er helt tydelig i form etter å ha fått tilbake Ciss og Kara etter OL. Vi husker at laget skapte svært lite på oss på Alfheim, en 0-0 kamp hvor VG noterte "1-2" i målsjanser. La oss heller ikke glemme at HBK også er i form. Vi står med 3-2-1 på de seks siste, og det kunne vært 5-1-0 om vi ikke hadde begynt å slippe inn mål i sluttminuttene. 3-2-1 er allikevel så absolutt godkjent! Blir vel nok en jevn kamp, men med tanke på at Tromsø er en av divisjonens dårligste lag i 2. omgang, og vi har scoret de aller fleste målene våre i nettopp den omgangen, tror jeg vi trekker det lengste strået og tar 3 poeng mot fjorårets sølvvinner
chrnil90
B-laget
graphgraph

Sv:HBK - TIL 9 måneder siden Karma: -1
Tja. Jeg tror på en kamp som kan bikke i begge retninger. TIL absolutt bedre etter at kara og ciss tilbake ja, men HBK er gode på eget gress! Tror på H U.
Grimmen
HBK i mitt hjerte - 4ever!
B-laget
graphgraph
Kjønn: Mann Sted: Hønefoss

Sv:HBK - TIL 9 måneder siden Karma: 0
TIL har nå fire seire på rad: Strømsgodset hjemme (4-0); Metallurg Donetsk borte (1-0); Bodø/Glimt hjemme (1-0); Partizan Beograd hjemme (3-2).

Laget er altså i form, men "borteformen" i Tippeligaen er som kjent skral. Dessuten begynner spillerne å bli slitne etter mange kamper, noe vi så bevis på mot slutten av gårsdagens kamp mot Partizan.

TIL startet med dette laget mot Partizan (4-4-2): Sahlman; Kristiansen - Björck - Koppinen - Ciss, Andersen - Kara - Yttergård Jenssen - Drage; Prijovic - Ondrasek. Benken var slik: Lekström, Norbye, Yndestad, Johansen, Årst, Kind Bendiksen, Lysvoll.

Per Høgmo har sagt at TIL prioriterer NM-cupen og europacupen, og jeg tror mange fra gårsdagens innbytterbenk starter mot Hønefoss. Det er allerede klart at Sahlman har fått en fingerskade, og at Lekstrøm starter. Ondrasek er merkbart sliten, og får sannsynligvis hvile. Det gjelder kanskje også Andersen og Drage.

Jeg tipper at TIL starter litt defensivt i 4-4-1-1, med dette laget: Benny Lekström; Hans Norbye - Fredrik Björck - Miika Koppinen - Hans Åge Yndestad; Remi Johansen - Kara - Ruben Yttergård Jenssen - Saliou Ciss; Thomas Kind Bendiksen; Aleksandar Prijovic.
michael collins
Kjøkkengutt
graphgraph
Sted: Tromsø
It's spontaneous and it's called 'wit'

Sv:HBK - TIL 8 måneder, 4 uker siden Karma: 18
uff dette var en svak kamp!!! mot ett svakt tromsø evner vi ikke til å få opp tempo.er faktisk vi som drar ned tempo til tider!!
dette må være den svakeste kampen jeg har sett i år av hbk.så nesten ut som om det var vi som hadde spilt kamp på torsdag.ikke tromsø.
syns kamp bildet endret seg veldig når riku blei kjørt ut på kant å kevin kom inn som spiss.da blei det sting fremover.
men det store spørsmålet mitt er hvorfor i alle dager fortsetter vi å bruke hovda på kant når han ikke får dette til i det hele tatt!?nå blir han vel mest sannsynlig kjørt inn sentralt til helga vil jeg tro.der er han hvertfall mere fortrolig.
men nå må det hvertfall komme inn noen spillere.nå er det tynt besatt i stallen.idag måtte en junior sitte på benken.å mot ålesund er også rune ute med gult kort.
nei denne kampen er bare å glemme
Glenn Birger
går det så går det
Jeg bor i Forumet!
graphgraph
Kjønn: Mann odd_roger_@hotmail.com Sted: heradsbygda Fødselsdag: 02/08

Sv:HBK - TIL 8 måneder, 4 uker siden Karma: 2
Helt enig. Hovda kan brukes som innbytter sentralt i midten eller forsvar, men det at han starter på venstre midtbane vitner bare om hvor tynn stallen er.
Vi får håpe at klubben har kontroll på situasjonen, fordi dette blir meget kritisk hvis vi ikke får inn minst 2 stk som går rett inn på laget. Grøsser av tanken på at vi mot Ålesund må starte med Hovda på midten for Bolseth.
shakopee
Kioskansvarlig
graphgraph

Gå til toppenSide: 1
Moderatorer: Kula
You are here